مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-23سياسي

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شد


رییس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت: با بررسی و برگزاری کمیته های فرزندخواندگی، 10 کودک در سمنان به متقاضیان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مژگان دلشاد، رییس اداره بهزیستی شهرستان سمنان ظهر امروز در نشست تشریح عملکرد این اداره، تعداد مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان را دو هزار و 980 نفر به تفکیک یک هزار و 837 مرد و یک هزار و 143 نفر زن بیان کرد.

وی گفت: سال گذشته، 379 پرونده توانبخشی در کمیسیون اداره بهزیستی شهرستان سمنان مورد بررسی و از این تعداد، 328 پرونده مورد تأیید کمیسیون حمایت بهزیستی قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در حوزه شبه خانواده، تعداد خانه های نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در شهرستان را دو خانه عنوان کرد و افزود: در این دو خانه، 36 فرزند از خدمات نگهداری آموزشی بهره مند می شوند.

دلشاد اضافه کرد: با بررسی و برگزاری کمیته های فرزندخواندگی در سال گذشته، 10 کودک به متقاضیان واگذار شد و 9 فرزند مقیم در مرکز با شرایط حمایتی و سنی به زندگی مستقل هدایت شدند.

وی در حوزه زنان سرپرست خانوار گفت: 245 خانواده در سمنان مستمری ماهانه از بهزیستی دریافت می کنند که در سال گذشته با همکاری و همراهی اداره فنی و حرفه ای سمنان، برای 100 نفر از این بانوان دوره آموزشی کسب وکار و اشتغال خانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شد

10 کودک سمنانی به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شد