مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-23سياسي

7 هزار شهیده زن در کشور داریم/ در جنگ فرهنگی و اقتصادی زنان در خط مقدم هستند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجود بیش از 7 هزار شهیده زن در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: این موضوع بسیار مهم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار علی فدوی ظهر امروز در حاشیه نخستین یادواره شهدای عشایر زن کشور که در خرم آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسلما این وظیفه و تاکید ماست که از مجموعه هایی که نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان شهید عشایر یکی از این دسته افراد هستند که نسبت به کل زنان شهید در انقلاب اسلامی جامعه زیادی را به خود اختصاص می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجود بیش از 7 هزار شهیده زن در تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، بیان داشت: این موضوع بسیار مهم است، چرا که زنان تکلیف حضور در جنگ را ندارند، اما وجود بیش از 7 هزار شهیده زن یعنی بر حسب اراده خود در میادین دفاع از حق حضور یافته و به مقام رفیع شهادت نائل شده اند.

سردار فدوی با بیان اینکه زنان همواره پشتیبان مردان در نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، گفت: تقدیر از این قشر از جامعه حداقل کاری است که می توان انجام داد.

وی بیان داشت: امسال در سراسر کشور برای عشایر یادواره تقدیر برگزار شده و یا انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار شهیده زن در کشور داریم/ در جنگ فرهنگی و اقتصادی زنان در خط مقدم هستند

7 هزار شهیده زن در کشور داریم/ در جنگ فرهنگی و اقتصادی زنان در خط مقدم هستند