مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:322022-05-23سياسي

عملکرد پلیس از انقلاب تا به حال مطلوب بوده است


پلیس به عنوان یک مجموعه خدمات رسان و عملیاتی، عملکرد بسیار مطلوب و ارزشمندی را از ابتدای انقلاب تا کنون داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامام خامنه ای عزیز مدظله العالی اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از برگزار کنندگان این مراسم با شکوه قدر دانی ویژه کنم.

وی در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ما را درگیر شرارت های مختلف در کردستان، آذربایجان غربی، خوزستان، مازندران و…، کرد؛ دشمنان به دنبال این بودند که نظامی بر پایه انقلاب اسلامی تشکیل نشود.

سردار شکارچی با بیان اینکه سناریوی توطئه دشمن با استفاده از منافقین جواب نداد و با شکست روبه رو شد، افزود: جنگ تحمیلی با حمایت 30 کشور از صدام شروع شد؛ اما علی رغم برخوردار نبودن ایران از تجهیزات به روز و بر خلاف پیش بینی های رژیم بعثی عراق، سرانجام با راهبرد رهبری و ساماندهی مردم، ارتش، سپاه، ژاندارمری، شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی و بسیج، پیشروی دشمن متوقف شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمن در ابتدای جنگ توانست سوسنگرد، دهلاویه، مهران و… را تصرف و آبادان را محاصره 270 درجه کند؛ بنی صدر که بی تدبیر بود و دست در دست نظام سلطه داشت، با اقدامات خود موجب شد مشکلات زیادی برای رزمندگان ایجاد شود و به همین دلیل، طی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پلیس از انقلاب تا به حال مطلوب بوده است

عملکرد پلیس از انقلاب تا به حال مطلوب بوده است