مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-23سياسي

سرمایه گذاری در زمینه آموزش عالی استان قم امری ملی است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرمایه گذاری در زمینه آموزش عالی در قم را به جهت جایگاه ویژه این شهر، یک سرمایه گذاری ملی دانست.

- ، دکتر محمدعلی زلفی گل صبح دوشنبه در سفر به شهر مقدس در اولین برنامه خود با حضور در دانشگاه صنعتی قم از بخش های مختلف این مرکز آموزش عالی بازدید کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ای که با حضور مسئولان دانشگاه صنعتی استان قم، رؤسای برخی از دانشگاه های دیگر و معاون اقتصادی استاندار قم برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت تأسیس این دانشگاه و ثبت آن از دوره های قبل تاکنون اظهار داشت: دانشگاه صنعتی قم در مسیر رشد خود قدم های خوبی برداشته است.

وی همچنین با اشاره مشکلاتی که زمین این دانشگاه داشته ابراز داشت: متأسفانه به وعده هایی که در ابتدای راه اندازی دانشگاه صنعتی قم از سوی مسئولان امر داده شده عمل نشده است و اگر این دانشگاه امروز قرار بود در چنین زمینی احداث شود اجازه این کار داده نمی شد.

زلفی گل با اشاره به وضعیت خابگاه این مرکز آموزشی بیان داشت: اینکه خابگاه دانشگاه صنعتی قم خارج از مجموعه دانشگاه قرار دارد قابل قبول نیست و باید پیگیری های لازم برای ایجاد خابگاه در محوطه دانشگاه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در زمینه آموزش عالی استان قم امری ملی است

سرمایه گذاری در زمینه آموزش عالی استان قم امری ملی است