مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-23سياسي

رونمایی از تولیدات مرتبط با دفاع مقدس صداوسیما در یزد


آثار رونمایی شده در دو بخش صدا و سیما و مستند هایی از زندگی، فعالیت های مرتبط با سال های دفاع مقدس فرماندهان، سرداران و شهدای والا مقام استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز یزد، مهدی رحمتی، شامگاه دیروز در آیین رونمایی از تولیدات صداوسیما مرکز یزد، فعالیت های این مرکز برای تولید برنامه های مرتبط با ایثار و شهادت را در خور تحسین و جریان ساز در کشور دانست و اظهار کرد: رویکرد تولید برنامه های با موضوع ایثار و شهادت در سایر مراکز نیز به خوبی دنبال میشود، اما یزد پبشتاز تولید چنین برنامه هایی است.

  رییس بسیج صداوسیما و سرپرست معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، افزود: خوشبختانه در کشور از ادبیات و منابع غنی در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت برخورداریم و این موضوع می تواند زمینه ای برای برنامه سازی در این حوزه باشد.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: در بخش سیما دو مجموعه مستند شامل مستند های سرداران شهید و شهدای شاخص استان تولید شده که اماده پخش از شبکه های ملی و استانی است.

وی خاطرنشان کرد: در صدا ی مرکز یزد نیز مجموعه ای از سریال های نمایشی شامل داستان های واقعی از زندگی شهدا و هم چنین مجموعه های روایی 126 قسمتی یاد یاران و 115 قسمتی رسم عاشقی با موضوع ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تولیدات مرتبط با دفاع مقدس صداوسیما در یزد

رونمایی از تولیدات مرتبط با دفاع مقدس صداوسیما در یزد