مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-23سياسي

عملیات «حاج عمران» رزمندگان لرستانی نقطه عطفی در دفاع مقدس بود


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: عملیات «حاج عمران» رزمندگان لرستانی نقطه عطفی در دوران جنگ و دفاع مقدس بوده است.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: عملیات حاج عمران رزمندگان لرستانی نقطه عطفی در دوران جنگ و دفاع مقدس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی امروز دوشنبه در اولین یادواره شهدای زن عشایر لرستان در سخنانی با بیان اینکه دشمنان فکر می کنند با ترور فیزیکی انقلاب اسلامی را از پا می آورند و این در حالیست که نمی دانند همین یادواره یک نقطه عطفی برای فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می شود، اظهار داشت: دشمنان کور خوانده اند، ای دال بسیجی ها، پاسداران، حزب الله و ملت شریف و شهید پرور ایران شهادت است، لاکن دشمنان این معنا را درک نکرده اند چون کور دل، کور ذهن و کور باطن هستند.

وی با بیان اینکه 494 شهید زن در لرستان داریم و از این تعداد 36 نفر شهید زن عشایر هستند، 29 زن در یک صحنه در دورود در عین حالی که در ستاد پشتیبانی جنگ در حال پشتیبانی از جبهه و جنگ بودند با بمباران به شهادت رسیدند افزود: افتخار ما است که از شش هزار و 544 شهید، 494 شهید زن، سهم خود را از شهدا گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «حاج عمران» رزمندگان لرستانی نقطه عطفی در دفاع مقدس بود

عملیات «حاج عمران» رزمندگان لرستانی نقطه عطفی در دفاع مقدس بود