مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-23اجتماعي

هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید در کشور


از روز سه شنبه تا پنجشنبه (3 تا5 خرداد) مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و خلیج فارس؛ امروز(2 خرداد) تا اواخر هفته شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

- از روز سه شنبه تا پنجشنبه (3 تا5 خرداد) مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و خلیج فارس؛ امروز(2 خرداد) تا اواخر هفته شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید، ایجاد توده های گرد و غبار در عراق و ورود به نوار غربی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در برخی نقاط استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: سه شنبه و چهارشنبه (3 و 4 خرداد) در استان های واقع در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود که در مناطق مستعد همراه با تگرگ خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید در کشور

هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید در کشور