مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-23سياسي

همراهی مردم خراسان شمالی با طرح توزیع عادلانه یارانه ها مطلوب بود


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت: همراهی مردم استان در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بسیار مطلوب بوده است.

- ، محمدرضا حسین نژاد ظهر دو شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: همراهی مردم استان در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بسیار مطلوب بوده است.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: با انسجام و وحدت بین مردم و مسئولان نظام، مسیر اصلاحات اقتصادی را با قدرت و قوت بیشتری را طی خواهیم کرد.

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، افزود: از زمان جنگ تا کنون مردم با صبوری و اتحاد در برابر هر نوع فشار اقتصادی دشمنان مقاومت کردند لذا در این طرح جدید هم با قدرت بیشتری بر دشمنان غلبه می کنیم.

حسین نژاد به اعتقاد و ایمان نیروهای بسیج در اطاعت از امام راحل (ره) در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: با این عزم و اعتقاد قلبی توانستیم در جنگ پیروز شویم و امروز که در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفتیم این مسیر را نیز با پیروزی و موفقیت طی می کنیم.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: هدایت های دلسوزانه جامعه روحانیت، نخبگان و دانشگاهیان موجب شده تا در جهت روشنگری مردم قدم های مؤثری برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم خراسان شمالی با طرح توزیع عادلانه یارانه ها مطلوب بود

همراهی مردم خراسان شمالی با طرح توزیع عادلانه یارانه ها مطلوب بود