مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-23اقتصادي

جریمه 400 میلیون تومانی برای قصابی متخلف در کرمانشاه/1000 کیسه آرد یارانه ای کشف شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف یک هزار کیسه آرد یارانه ای احتکاری خبر داد و گفت: واحدهای متخلف منتظر برخوردهای بسیار سنگین باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه ها اشاره ای به تشدید نظارت ها با اجرایی شدن بحث هدفمندسازی یارانه ها داشت و اظهار کرد: نظارت ها خیلی با جدیت از سوی مراجع نظارتی، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف در حال  انجام است.

وی ادامه داد: تعزیرات هم به عنوان مرجع رسیدگی کننده در گشت های مشترک در قالب شعبه سیار صبح و بعدازظهر در کنار دستگاه های مربوطه اعمال وظیفه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخوردهای تعزیرات با اولویت در رسیدگی به تخلفات ارازاق و مایحتاج عمومی مردم به خصوص بحث نان و گوشت قرمز بسیار شدت پیدا کرده است.

وی گفت: واحدهایی نانوایی که اقدام به تعطیلی غیرمجاز، فروش و عرضه آرد خارج از شبکه می کنند، منتظر برخوردهای بسیار سنگین باشند و در این خصوص با هیچ کس در هر جایگاهی که باشد، تعارف نداریم.

شاهی با اشاره به چنین برخورد با واحدهای متخلف طی چند روز اخیر،، افزود: یک واحد قصابی به علت عدم رعایت نرخ نامه قصابی، 400 میلیون تومان جریمه شد و تعطیلی واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 400 میلیون تومانی برای قصابی متخلف در کرمانشاه/1000 کیسه آرد یارانه ای کشف شد

جریمه 400 میلیون تومانی برای قصابی متخلف در کرمانشاه/1000 کیسه آرد یارانه ای کشف شد