مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-23سياسي

سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی های است


سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی های مجاهدانه است که هیچگاه از یادها نخواهد رفت، چرا که این روز یک واقعه تکرار نشدنی است.

- ، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر که در ستاد این نیرو و با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت شهید پاسدار حسن صیاد خدایی به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار، شهادت و حماسه آفرینی های مجاهدانه سربازان ولایی و الهی است که همواره در تاریخ به یادگار می ماند و بی تردید چنین روزی خار چشم دشمنان نظام و سردمداران استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، این پیام بسیار ارزشمندی برای تمامی رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی داشت که ما همه سرباز خداوند و ولایت هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم.

امیر واحدی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر خاطر نشان کرد: نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات آزادسازی خرمشهر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی های است

سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی های است