مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-23اقتصادي

جمیلی: مردم در معیشت خود مشکل دارند، پول اتاق را هدر ندهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم جمیلی رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در اولین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران در سال 1401، - عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: وقتی مردم در معیشت خود مشکل دارند، پول اتاق را هدر ندهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم جمیلی رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در اولین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران در سال 1401، اظهار داشت: باید حساب های سپرده اتاق ها بررسی شود که چه میزان موجودی دارند.

وی افزود: آیا در شرایطی که وضع اقتصادی کشور خراب است از این پول نمی توانستیم در توسعه صادرات استفاده کنیم؟جمیلی با بیان اینکه با سیاست پیرزن ها قدم برداشته ایم، خاطرنشان کرد: پول را در جایی نگه داشته ایم و از بهره آن برای اداره اتاق استفاده می کنیم، بدون اینکه از دانسته های اعضای اتاق بهره مند شویم.

وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا هیات رییسه از منابع اتاق خرج کرد و در محافل جمعی به نام خود به ثبت رساند.

عضو اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: تنها 10 میلیون تومان برای مرکز پژوهش ها بودجه در نظر گرفته اید و هزاران هزار پول را صرف کار های دیگر می کنید؛ شما برای اتاق خیری ندارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمیلی: مردم در معیشت خود مشکل دارند، پول اتاق را هدر ندهید

جمیلی: مردم در معیشت خود مشکل دارند، پول اتاق را هدر ندهید