مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-23اقتصادي

181 هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد


رییس سازمان صمت مازندران از شناسایی 181 هزار انبار ذخیره کالاها در استان خبر داد وگفت: 128 هزار انبار فعال هستند.

- با بیان اینکه شفاف سازی قیمت ها، تأمین مالی واحدهای تولیدی، جایگزینی فاکتورهای الکترونیکی به جای فاکتورهای کاغذی از جمله طرح های صمت برای تنظیم و کنترل بازار است، افزود: شفاف سازی قیمت ها و تشدید نظارت بر بازار از جمله شیوه های مدیریت و تنظیم بازار در استان است.

وی ادامه داد: در استان 85 واحد تولیدی در چهار مرحله ملزم به درج قیمت تولید روی هزار و914 کالای شدند و در مرحله پنجم این میزان به سه هزار و 89 محصول رسید که علاوه بر قیمت تولیدکننده، نرخ مصرف کننده نیز روی آن درج شده است.

وی درباره تأمین مالی واحدهای تولیدی گفت: هدف از اجرای این طرح آن بود که سرمایه درگردش شرکت ها و واحدهای تولیدی تأمین شود و وزارت صمت با الگوبرداری از کشورهای توسعه یافته، زنجیره ارزش را مدنظر قرار داده است.

فانی یادآور شد: همچنین با صدور صورتحساب های الکترونیکی جلوی سو ء استفاده های احتمالی گرفته شد و این طرح در حال حاضر توسط برخی بانک های استان اجرا شده است.

رییس سازمان صمت مازندران ساماندهی و رصد کالاهای موجود درانبارها را در جلوگیری از بروز قاچاق و سو استفاده احتمالی مؤثر دانست و گفت: در استان بیش از 181 هزار انبار شناسایی شد که 128 هزار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

181 هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد

181 هزار انبار ذخیره کالاها در مازندران شناسایی شد