مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-23اقتصادي

برنت با افزایش 82 سنتی به 113 دلارو 37 سنت رسید


قیمت نفت در اوایل معاملات روز دوشنبه افزایش یافت و این اتفاق به دلیل تقاضا برای سوخت در ایالات متحده، عرضه محدود و کاهش اندک دلار از بازار رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر قیمت نفت در اوایل معاملات روز دوشنبه افزایش یافت و این اتفاق به دلیل تقاضا برای سوخت در ایالات متحده، عرضه محدود و کاهش اندک دلار از بازار رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، قیمت نفت خام برنت با 82 سنت افزایش به 113 دلار و 37 سنت در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت نفت خام آمریکا با 1 دلار افزایش به 111 دلار و 28 سنت در هر بشکه رسید که بر افزایش اندک هفته گذشته برای هر دو قرارداد افزوده است.

استفن اینس، شریک مدیریت دارایی SBI، گفت: قیمت نفت حمایت می شود زیرا بازارهای بنزین در بحبوحه تقاضای قوی که به فصل اوج رانندگی در ایالات متحده می رود، همچنان ضعیف است.

وی افزود: پالایشگاه ها معمولاً در حالت رمپ آپ هستند تا نیازهای عظیم رانندگان آمریکایی را در پمپ بنزین ها برآورده کنند.

فصل اوج رانندگی در ایالات متحده به طور سنتی در آخر هفته روز یادبود در پایان ماه مه آغاز می شود و در روز کارگر در سپتامبر به پایان می رسد.

تحلیلگران گفتند که علیرغم نگرانی ها در مورد قیمت های بالاتر سوخت که به طور بالقوه تقاضا را کاهش می دهد، داده های جابجایی تام تام و گوگل در هفته های اخیر افزایش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنت با افزایش 82 سنتی به 113 دلارو 37 سنت رسید

برنت با افزایش 82 سنتی به 113 دلارو 37 سنت رسید