مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-23سياسي

عقب ماندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از زبان معاون دادستان


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: علیرغم زحمات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته این سازمان خیلی عقب است و تاکنون حداقل 10 درصد اظهارنامه ها را صادر کرده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، غلام عباس ترکی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور در جریان بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی گفت: در خصوص کالاهای رسوبی، بلاصاحب و خطرناک اقدامات خوبی انجام شده است  وی ادامه داد: کالاهای خطرناک به طور کامل خارج شده و تعیین تکلیف شده است، کالاهای جامانده از مسافر و بلاصاحب به وزن 28 تن با هماهنگی دادستان تهران به ستاد اجرایی تحویل داده شده است، و دادگاه آن برای تعیین تکلیف این اموال مشخص شد و ما پیگیری هر چه سریع تر در خصوص این کالاها تعیین تکلیف شود.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور خاطر نشان کرد: در خصوص 21 هزار اظهار نامه ای که گمرک صادر کرده است، باید توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شود.

  وی افزود: علیرغم زحمات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته این سازمان خیلی عقب است و تاکنون حداقل 10 درصد اظهارنامه ها را صادر کرده است! ترکی گفت: اشکالات ساختاری سامانه جامع تجارت و برقراری سامانه های بین دو نهاد به ویژه انبارها و گمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از زبان معاون دادستان

عقب ماندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از زبان معاون دادستان