مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 11:072022-05-23اقتصادي

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی میان ایران و قزاقستان بررسی شد


در دیدار رییس کل بانک مرکزی ایران و معاون نخست وزیر قزاقستان راهکارهای توسعه همکاری های بانکی همپای گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری بررسی و تصمیم های لازم نیز در این زمینه اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، بخیت سلطان اف معاون نخست وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان و تعدادی از مسئولان اقتصادی این کشور صبح امروز با حضور در ساختمان این بانک با علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی کشورمان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های بانکی و تجاری تبادل نظر کرد.

در این دیدار صالح آبادی با اشاره به روابط اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان تأکید کرد: توسعه همکاری های اقتصادی و گسترش مناسبات بانکی میان ایران و قزاقستان لازم و ملزوم یکدیگر بوده و از آمادگی کشور دوست قزاقستان برای افزایش روابط بانکی و تجاری میان دو کشور استقبال می کنیم.

عالی ترین مقام بانک مرکزی با اشاره به ظرفیت های تجاری اقتصادی و بانکی ایران و قزاقستان عنوان کرد: با گسترش مناسبات بانکی میان دو کشور، همکاری های اقتصادی نیز افزایش یافته و به نقطه مطلوب می رسد.

همچنین در این دیدار بخیت سلطان اف معاون نخست وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان نیز با اشاره به سفر رسمی رییس جمهوری این کشور به تهران در اواخر خرداد ماه سال جاری گفت: به دستور شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی میان ایران و قزاقستان بررسی شد

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی میان ایران و قزاقستان بررسی شد