مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-23سياسي

طرح جامع محرومیت زدایی کشور از سوی جهادگران ارائه شده است


با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح جامع محرومیت زدایی کشوری از سوی جهادگران در حوزه های عمرانی روستایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است تا به واسطه این طرح جهادگران از نعمت خدمت به مردم بهره مند شوند.

- سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در  حاشیه سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر  اظهار کرد: نیروهای جهادی سراسر کشور به این نتیجه رسیدند که برای اثر بخشی و انسجام بیشتر باید یک شبکه ارتباطی ایجاد کنند.

وی افزود: هم افزایی، هم اندیشی، پیگیری صحیح مطالبات و هدفمندی در حوزه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بخشی از اهداف برگزاری سومین اجلاسیه جهادگران کشور است.

سردار زهرایی گفت: در حال حاضر شوراهای جهادی شهرستانی و مجامع استانی شکل گرفته است و در 543 شهرستان با حضور گروه های جهادی رای گیری انجام شده و نظام نام تدوین شده است.

وی ادامه داد: انتخابات مجمع جهادی استان ها نیز با حضور روسای شهرستان ها برگزار شده است و در نهایت 7 نفر به عنوان اعضای مجمع عالی جهادی کشور انتخاب خواهند شد که کارگروه های تخصصی را برگزار می کنند.

زهرایی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح جامع محرومیت زدایی کشوری از سوی جهادگران در حوزه های عمرانی روستایی و اقتصاد مقاومتی ارائه شده است تا به واسطه این طرح جهادگران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع محرومیت زدایی کشور از سوی جهادگران ارائه شده است

طرح جامع محرومیت زدایی کشور از سوی جهادگران ارائه شده است