مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-23سياسي

فتح خرمشهر برگ زرینی از کتاب افتخارات دفاع مقدس است


آزاد سازی خرمشهر برگ زرین دیگری از کتاب افتخارات دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

- ، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر در ستاد فرماندهی ناوگان شمال اظهار کرد: تمام محاسبات عادی و مادی آن روز گویای عدم احتمال پیروزی رزمندگان اسلام و باز پس گیری خرمشهر بود.

وی افزود: اگرچه دشمن اشغال خرمشهر را به عنوان برگ برنده ای برای وادار کردن ایران اسلامی برای حضور در پای میز مذاکرات صلح قرار داده بود اما نیروهای اسلام با توکل به خدا این حماسه بزرگ را رقم زده و دشمن را ناکام کردند.

امام جمعه انزلی ادامه داد: آزاد سازی خرمشهر با توکل به خدا و وحدت همه نیروهای نظامی و مردمی رقم خورد و رزمندگان اسلام توانستند قدرت نظامی خود را به رخ دنیا کشانده و در تاریخ ثبت کنند.

حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهل سال از عمر انقلاب همواره متکی به قدرت لایزال الهی بوده و به همین سبب است که برتری جمهوری اسلامی در همه عرصه ها و مقاطع تاریخ در دنیا خودنمایی می کند.

امام جمعه انزلی بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی با مراقبت و صیانت از مرزهای میهن اسلامی از مرزهای وطن، در زمان مقتضی متجاوزان به حریم وطن را گوشمالی داده و در رویارویی با دشمنان از هیچ چیزی هراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر برگ زرینی از کتاب افتخارات دفاع مقدس است

فتح خرمشهر برگ زرینی از کتاب افتخارات دفاع مقدس است