مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-23سياسي

مدارس دولتی در مناطق محروم هیأت امنایی می شوند


رویکرد ما تقویت مدارس هیأت امنایی در حاشیه شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته با مشارکت خود مردم، خیرین و همکاری نهادهای انقلابی و مذهبی است.

- رییس سازمان مدارس غیردولتی گفت: رویکرد ما تقویت مدارس هیأت امنایی در حاشیه شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته با مشارکت خود مردم، خیرین و همکاری نهادهای انقلابی و مذهبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد محمود زاده، در آیین امضا تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) که در ساختمان زنده یاد علاقمندان وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی ، محصول آموزش وپرورش است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این سرمایه مهم ترین و بزرگ ترین منبع نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود؛ اهمیت مجموعه آموزش وپرورش از این حیث است که عامل تربیت و پرورش این سرمایه است.

رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه موظف هستیم بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و اسناد بالادستی فعالیت های خود را در آموزش وپرورش پیگیری کنیم، ادامه داد: یکی از فعالیت های مهم آموزش وپرورش، اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است که با توجه به تشکیل قرارگاه اجرایی این سند توسط وزیر آموزش وپرورش اقدامات بسیار خوبی در سال های آتی انجام خواهد شد، اما نیازمند همکاری سایر نهادها هستیم و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس دولتی در مناطق محروم هیأت امنایی می شوند

مدارس دولتی در مناطق محروم هیأت امنایی می شوند