مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-23سياسي

قالیباف: اقتصاد دولتیِ به زمین نشسته زخم کهنه کشور ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که روز دوشنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، - رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی سازی با شفافیت هوشمندسازی و مردمی سازی امکانپذیر است گفت: دفاع مقدس نمونه بارز مردمی سازی و هوشمندسازی است که مردم افتخارات بزرگی در آن خلق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که روز دوشنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: برای موضوعی گرد هم آمده ایم که پاشنه آشیل ما در اقتصاد است به عبارتی اقتصاد دولتی، غیربارور و به زمین نشسته زخم کهنه ای است که چندین دهه است که سایه سنگین آن بر کشور همچنان وجود دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در کشور از نعمت بسیار بزرگی برخوردار هستیم که کمتر به آن توجه شده است و آن نعمتی است که خداوند متعال هم در قرآن کریم از آن به عنوان نعمت بزرگ یاد کرده و هدیه به مخلوق می داند و آن نعمت استقلال، عزت و هویت است.

قالیباف ادامه داد: اینکه در یک جامعه حرمت افراد، آزادی و استقلال افراد حفظ شود نعمت بزرگی است به عبارتی اینکه دیگران برای آن جامعه تصمیم نگیرند و خود او سرنوشت خود را تعیین کند بسیار ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اقتصاد دولتیِ به زمین نشسته زخم کهنه کشور ماست

قالیباف: اقتصاد دولتیِ به زمین نشسته زخم کهنه کشور ماست