مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-23اقتصادي

بهترین سرور مجازی ایران را از کجا تهیه کنیم؟


حتما شما هم برای کارهای روزمره خود و یا استفاده های کاری مختلف تا کنون نیاز به سرور مجازی و اختصاصی پیدا کرده اید ، باتوجه به گستردگی و رشد قارچگونه سایتهای فروش سرور با مواردی همچون کیفیت پایین ، - اما چگونه می توانیم بین این گستردگی در بازار هاستینگ ایران یک سرویس دهنده و سرور خوب را پیدا کنیم ؟ .

، امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از برترین ارائه دهندگان با سابقه و قدیمی که بهترین خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور را دارد آشنا کنیم.

یک سرور خوب دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟ برای انتخاب یک سرور خوب باید به نکات مهمی توجه کنیم که بصورت مختصر به این نکات اشاره می کنیم : سابقه و تجربه سایت ارائه دهنده پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش بروز بودن سخت افزار سرویس های ارائه شده عمومی نبودن کاربری سرویس های ارائه شده پورت و آپلینک شبکه ارائه شده تعرفه واقعی نسبت به پلن های قابل ارائه چرا سابقه و تجربه سایت ارائه دهنده حائز اهمیت است؟ به این نکته باید توجه کافی داشته باشید که ممکن است سایت های ارائه دهنده تازه تأسیس و تازه وارد باشد که این مورد اصلا جهت تهیه سرویس نمی تواند مناسب باشد ، چراکه تازه تأسیس بودن برابر با کم تجربه بودن و نداشتن سابقه ارائه دهنده را میرساند و یا ممکن است سایت ارائه دهنده بدلیل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سرور مجازی ایران را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین سرور مجازی ایران را از کجا تهیه کنیم؟