مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-23سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور ازروند احداث بزرگراه «زاهدان- خاش» بازدید کرد


معاون اجرایی رییس جمهور به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی از روند احداث بزرگراه زاهدان به خاش بازدید کرد.

- ، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به همراه استاندار سیستان و بلوچستان، معاون استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی ظهر امروز از روند احداث بزرگراه زاهدان- خاش بازدید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این بازدید اظهار داشت: طول کلی محور ارتباطی زاهدان - خاش 175 کیلومتر است که احداث بزرگراه در این محور در قالب 5 قطعه مورد توجه قرار گرفته است بطوری که قطعه یک آن بطول 20 کیلومتر به این اداره کل و مابقی قطعات برای ساخت به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور واگذار گردیده است.

عطااله اکبری افزود: بر این اساس این اداره کل احداث باند دوم در قطعه یک بزرگراه زاهدان- خاش را از سال 98 آغاز و با پیگیری های لازم در تخصیص به موقع اعتبارات تا سال گذشته 13 کیلومتر باند دوم در این محور در محدوده ورودی شهر زاهدان که بیشتر آمار تصادفات را داشت به بهره برداری رساند.

وی گفت: همچنین 7 کیلومتر باقی این مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی 65 درصد توسط این اداره کل در حال انجام است که با تزریق 60 میلیارد تومان اعتبار مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور ازروند احداث بزرگراه «زاهدان- خاش» بازدید کرد

معاون اجرایی رییس جمهور ازروند احداث بزرگراه «زاهدان- خاش» بازدید کرد