مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-23بين الملل

احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق


رییس ستاد اربعین با بیان اینکه برآورد ما این است که بیش از 4 میلیون زائر به سفر اربعین بروند، گفت: احتمال دارد از سوی طرف عراقی در سفر زمینی به عتبات ویزا لغو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مجید میراحمدی، در پایان جلسه امروز این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه ستاد اربعین با حضور رؤسای کمیته ها و استانداران ایلام، خوزستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: استانداران گزارش های خود را اعلام کردند.

یکی از موضوعات این جلسه بررسی پروژه های عمرانی در این رابطه بود و با وجود اینکه در دو سال گذشته پروژه عمرانی تعطیل شده بود اما با اقدامات مؤثر در ماه های اخیر این عقب ماندگی جبران شد.

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: یکی دیگر از موضوعات ما در رابطه با اربعین مواجه شدن با فصل گرما یکی دیگر از مسائلی است که ما با آن مواجه هستیم و نیازمند برنامه ریزی حساس و دقیق هستیم تا زائران با مشکل جدی در زمینه گرمازدگی مواجه نشوند تلاش های زیادی صورت گرفته ایجاد سایبان ایجاد کارخانه تولید یخ و … است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسفیر ایران در عراق گفت: آخرین گزارشی که سفیر ما در عراق اعلام کرده اند این است که دولت عراق اعلام کرده برای اربعین ویزا نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق

احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق