مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-23اجتماعي

تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز(2 خردادماه) با عدم وزش باد موثر و انباشت آلاینده ها کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز(2 خرداد ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته همچنین با افزایش ترافیک صبحگاهی، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ی ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

در طول روز به تدریج بر میزان تندی باد افزوده خواهد شد که پراکندگی آلاینده ها را در پی خواهد داشت، هرچند با فراهم بودن عوامل لازم برای تشکیل آلاینده ازن در ساعات بعدازظهر، افزایش غلظت این آلاینده سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

با افزایش تندی باد تا اواخر وقت دوشنبه از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

با این حال با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات احتمال گسیل و انتشار گردوخاک در مناطق مستعد همچنین ورود گردوخاک از مناطق غربی کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس

تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس