مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-23سياسي

دستور استاندار سیستان و بلوچستان برای محدودسازی هوتگ ها


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید برای ایمن سازی هوتگ ها پای کار بیایند، گفت: باید راه دسترسی کودکان به هوتگ ها را محدود کرد.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست بررسی و رفع مشکلات هوتگ ها با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید برای ایمن سازی هوتگ ها پای کار بیایند، اظهار داشت: باید راه دسترسی کودکان به هوتگ ها را محدود کرد تا کسی از شعاع صد متری حق ورود به سمت آن ها را نداشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین تلفات در هوتگ ها مربوط به بخش پلان شهرستان چابهار است که بلافاصله جلسه با ادارات مربوطه، بخشداری ها و مدیریت بحران شهرستان برگزار و موضوع در دستور کار مدیریت بحران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در چابهار یک هزار و 75 هوتگ داریم که باید در قدم نخست با ارزیابی طول، عمق و وضعیت حاکمیت آن ها، اطلس هوتگ ها مشخص شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر شناسنامه دار کردن هوتگ ها افزود: مقرر شد دستورالعمل تحویل هوتگ ها تنظیم و در دستور کار قرار گیرد تا ایمن سازی برعهده مالکان هوتگ ها باشد.

وی بیان کرد: هر کس در حوزه خودش باید برای جلوگیری از ورود کودکان و دانش آموزان به هوتگ ها اقدام کند، بنابراین باید یک تقسیم کار دستگاهی بین مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار سیستان و بلوچستان برای محدودسازی هوتگ ها

دستور استاندار سیستان و بلوچستان برای محدودسازی هوتگ ها