مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-23حوادث

سه عضو یک خانواده براثر تصادف با شوتی کشته شدند


رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم از فوت یک زن و 2 دختر نوجوان (11 و 16 ساله) در اثر تصادف با یکدستگاه خودرو شوتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمدرضا اسلامی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در اثر وقوع این سانحه رانندگی هفت نفر از اعضای یک خانواده دچار جراحت و مصدومیت شدند که متاسفانه سه نفر از آنان به علت ضربه مغزی در اثر شکستگی جمجمه فوت شدند.

وی ادامه داد: این حادثه رانندگی چهار مصدوم سرپایی نیز داشته است.

رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم تاکید کرد: با توجه به انجام رانندگی نامتعارف از سوی این خودروهای شوتی و رانندگان آنها و تهدید جان و مال قشموندان و گردشگران برخورد جدی با خودروهای شوتی در جزیره محور برنامه های پلیس باشد.

دکتر اسلامی توضیح داد: متاسفانه راننده این خودروی شوتی فراری است که تحقیقات بیشتر برای یافتن آن از سوی پلیس و دستگاه قضایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: متاسفانه استفاده برخی از جوانان از مشربات الکلی، مواد روان گردان و داروهای خواب آور موجب کاهش تمرکز و کاهش سرعت واکنش راننده هنگام رانندگی می شود و ادراک خطر او را مختل می کند که این موارد نیز سهم قابل توجهی در تصادفات رانندگی شهری و جاده ای دارد و نیازمند بررسی و پیگیری بیشتر از سوی مسوولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه عضو یک خانواده براثر تصادف با شوتی کشته شدند

سه عضو یک خانواده براثر تصادف با شوتی کشته شدند