مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-23حوادث

362 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 362 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران انتظامی و طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد مخدر برای جابجایی و انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان خاش به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان را شناسایی و در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را تحت کنترل قرار دادند و سرانجام عصر دیروز سوداگران مرگ را که با 2 دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 در حال انتقال محموله مواد افیونی در حوالی روستای چاه علیخان آن شهرستان بودند رؤیت و به آن ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده تکاوران انتظامی، به تیراندازی سمت آن ها اقدام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

362 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

362 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد