مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-23سياسي

چهار دستور رییس دادگستری تهران در رابطه با پرونده رامک خودرو


رییس کل دادگستری استان تهران ضمن ملاقات با جمعی از مالباختگان پرونده رامک خودرو، دستورات لازم جهت رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

- ، در جریان ملاقات مردمی اخیر مسئولان قضایی استان تهران، تعدادی از نمایندگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به رامک خودرو با علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران ملاقات و مهم ترین چالش ها و مشکلات حقوقی موجود در این پرونده را مطرح کردند.

القاصی در جریان ملاقات با نمایندگان پرونده رامک خودرو با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان قضایی استان تهران و اشخاص ذی ربط در خصوص این پرونده برای تسریع در احقاق حقوق مالباختگان برگزار شده است، گفت: در خصوص این پرونده تصمیم گیری قضایی شد و ارشادات لازم نسبت به ضرورت تسریع در احقاق حقوق مالباختگان به عمل آمد.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: یکی از آخرین تصمیماتی که در خصوص این پرونده گرفته شد، تسریع در مزایده اموال شناخته شده از محکوم علیه است که فرایند آن تحت نظارت دادستان تهران و رییس کل محاکم تهران در حال انجام است و تاکید شده که در این امر تسریع شود.

وی در ادامه اهم تصمیمات مأخوذه در خصوص پرونده رامک خودرو را تشریح کرد و در عین حال شناسایی اموال محکوم علیه ، هماهنگی در جهت فروش اموال محکوم علیه ، تسریع و هماهنگی در پرداخت مطالبات ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار دستور رییس دادگستری تهران در رابطه با پرونده رامک خودرو

چهار دستور رییس دادگستری تهران در رابطه با پرونده رامک خودرو