مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-23دانش

ایجاد پردیس متمرکز موجب کاهش هزینه ها می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین تجهیز خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جایگاه این دانشگاه در میان سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ جمعیت دانشجویی، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود 14 خوابگاه پراکنده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مسئله ساز دانست و گفت: ایجاد پردیس متمرکز موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی منابع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین تجهیز خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جایگاه این دانشگاه در میان سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ جمعیت دانشجویی، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای رتبه دوم جمعیت دانشجویی است و همین موضوع، چالش های ناشی از نبود پردیس متمرکز برای این دانشگاه را افزایش می دهد.

وی در ادامه وجود 14 خوابگاه پراکنده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مسئله ساز دانست و گفت: ایجاد پردیس متمرکز موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی منابع خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عدم تناسب سرانه خوابگاهی به نسبت جمعیت دانشجویی را از دیگر مشکلات دانشگاه ها در سراسر کشور اعلام کرد و گفت: دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پردیس متمرکز موجب کاهش هزینه ها می شود

ایجاد پردیس متمرکز موجب کاهش هزینه ها می شود