مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-23سياسي

ساخت ناوگان 11 فروندی در دستور کار نیروی دریایی ارتش


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به دستاوردهای این نیرو گفت: ساخت ناوگان 11 فروندی از جمله برنامه های نداجا برای افزایش توان عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست تخصصی بررسی مأموریت های نیروی دریایی راهبردی ارتش در پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی برگزار شد.

امیر دریادار ایرانی در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا به امروز تهدیدات مختلفی را پشت سر گذاشته که این اتفاقات در دل خود تجارب گرانقدری را برای ما به همراه داشته است؛ به عنوان مثال در حوزه دریایی، ما از توان مأموریتی در یک منطقه محدود، امروز به جایی رسیده ایم که هیچ نقطه ای از آب های آزاد جهان نیست که به آن دسترسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه ما به هر نقطه ای که آب هست، می توانیم دسترسی داشته باشیم، یعنی اینکه عمق راهبردی ما افزایش چشمگیری داشته است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ناوگان 11 فروندی در دستور کار نیروی دریایی ارتش

ساخت ناوگان 11 فروندی در دستور کار نیروی دریایی ارتش