مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:272022-05-23اقتصادي

ماموریت های جدید برای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران


سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از امضای چند تفاهم نامه میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق 7 و 12 خبر داد.

- ، هادی حق بین از امضای چند تفاهم نامه میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق 7 و 12 خبر داد و گفت: سازمان عمرانی مناطق متعاقب امضای تفاهم نامه های همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق 7 و 12، مسئولیت مدیریت و راهبری تعدادی از پروژه های عمرانی این سازمان ها و مناطق را بر عهده گرفته است.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مهندسی ابنیه و ساختمان های شهر تهران را مسئولیت تخصصی سازمان عمرانی مناطق دانست و گفت: مدیریت و راهبری انجام کلیه امور محوله در خصوص انتخاب مجری و انعقاد قرارداد پیمان کاری در پروژه ها از جمله مهمترین اقداماتی است که بر اساس تفاهم نامه های مورد اشاره، به این سازمان واگذار شده است.

به گفته وی، اجرای پروژه های ابنیه و عرصه های عمومی، مجموعه ورزشی، سوله های مدیریت بحران و میادین میوه و تره بار در سطح مناطق 22 گانه، بخشی از محورهای تفاهم نامه های مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های جدید برای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران

ماموریت های جدید برای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران