مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-23اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت


مدیرکل هواشناسی استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای روز دوشنبه و سه شنبه دوم و سو خردادماه 1401 در پایتخت خبر داد.

- خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی 4 روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی همراه با خیزش موقت گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استاد پیش بینی می شود.

جلالی با اشاره به اینکه از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در بعضی ساعت ها وزش باد شدید یا خیلی شدید و گاهی نفوذ گسترش گردوخاک انتقالی از مناطق غربی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است گفت: برای امروز دوشنبه دوم خرداد ماه افزایش محسوس دما پیش بینی شده و در ظهر و شب آسمان نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات و فردا سه شنبه کاهش نسبی در مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص صدور هشدار نارنجی هواشناسی افزود: کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و خاک و وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید از امروز دوشنبه دوم خرداد تا سه شنبه سوم خرداد ماه 1401 پیش بینی شده ک ه نفوذ و گسترش گرد و خاک انتقالی از مناطق غربی و کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک محلی و احتمال طوفان موقت را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت