مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-23دانش

فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد


فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1402-1401 تمدید شد.

- ، با توجه به درخواست مکرر دانشگاه ها مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال نیمسال اول 1401-1402 مقاطع کاردانی تا دکتری عمومی تا روز سه شنبه 3 خرداد ماه 1401 تمدید شد.

امکان ثبت درخواست جدید، پیگیری و در صورت اعلام نقص توسط دانشگاه امکان اصلاح اطلاعات و مدارک درخواست میهمانی و در صورت ارسال به دانشگاه یا دانشگاه های مقصد امکان تکمیل اطلاعات و مدارک مقصد وجود دارد.

فرم های میهمانی و انتقال به صورت مجزا است و متقاضیان که هر دو درخواست میهمانی و انتقال را دارند باید در هر دو فرم ثبت درخواست کنند.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول 1402-1401 از 20 فروردین ماه 1401 فعال شده است و پیش از این دانشجویان تا 31 اردیبهشت 1401 فرصت داشتند نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا اقدام کنند.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه اینترنتی انتقال و مهمانی و با رعایت شرایط مصوب مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف و در بازه های زمانی اعلامی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد

فرصت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد