مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-23اقتصادي

درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان های بوشهر احداث می شود


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از درمانگاه های خورموج و دلوار خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های دشتی و تنگستان هم برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن اسماعیلی در حاشیه بازدید و بررسی روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار اظهار داشت: در حال حاضر از پروژه های در دست احداث درمانگاه در شهرهای دلوار، خورموج و دیلم، عملیات ساخت درمانگاه خورموج نهایی شده و پروژه احداث درمانگاه دلوار 37 درصد و درمانگاه دیلم نیز 39 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از پروژه های در حال احداث، تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به عدد 12 خواهد رسید.

اسماعیلی تصریح کرد: شهرستان های تنگستان و دشتی که تا پیش از این تنها شهرستان های فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بودند با بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و دلوار این شهرستان ها نیز از خدمات درمان مستقیم سازمان بهره مند خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: در کنار توسعه کمی و استقرار مراکز درمانی در کلیه شهرستان های استان به جد توسعه کیفی خدمات به جامعه تحت پوشش را نیز دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان های بوشهر احداث می شود

درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان های بوشهر احداث می شود