مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-23سياسي

ستاد کل نیروهای مسلح: آزادی خرمشهر با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور محقق شد


ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد؛ این مناسبت را فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از مشکلات پیش رو دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: عملیات سرنوشت ساز و غرورآفرین بیت المقدس که حماسه ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، نقطه عطفی در روند جنگ تحمیلی  و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به شمار می رود که علاوه بر پایان بخشیدن به 19 ماه اشغال مناطق مهمی از حساس ترین بخش خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی های دشمن مهاجم وارد ساخت و موجب تغییر موازنه قدرت در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام گردید.

  در ادامه این بیانیه آمده است: آزادی خرمشهر ، نصرتی الهی بود که با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی محقق گردید و تبدیل به نمادی از ایستادگی، مقاومت و پیروزی همیشگی ملت قهرمان ایران در برابر استکبار جهانی و توطئه های دشمنان شد.

در این بیانیه با تمجید از بصیرت مردم در مقابله با موج جدید جنگ رسانه ای دشمنان برای ایجاد نارضایتی اجتماعی و نا آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کل نیروهای مسلح: آزادی خرمشهر با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور محقق شد

ستاد کل نیروهای مسلح: آزادی خرمشهر با مجاهدت و یکپارچگی ملت غیور محقق شد