مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:472022-05-23اقتصادي

تفاهم نامه مطالعات طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر منعقد شد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تفاهم نامه مطالعات طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر منعقد شد، گفت: ایجاد پنج مجتمع دامی و تشکیل زنجیره تولید ازجمله این تفاهم است.

- ، محمدرضا قاسمی در جمع خبرنگاران همزمان با شامگاه یکشنبه به میزبانی جهاد کشاورزی مهدی شهر با بیان اینکه مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه مطالعات طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر برای اجرای این طرح سه فاز تعریف شده است که یک بخش آن مطالعات اولیه درباره ایجاد قطب دامپروری در حوزه شهرستان مهدی شهر است.

وی افزود: بخش دیگر احداث و راه اندازی مرکز تحقیقاتی نژاد خاص سنگسری است که جهاد دانشگاهی متولی آن است و در فاز سوم یا فاز تکمیلی ما مطالعات برای کل پهنه جغرافیایی شهرستان با ایجاد پنج مجتمع دامی و تشکیل زنجیره تولید از واحدهای تولیدی خوراک دام گرفته تا واحدهای پرورش و نگهداری و بعد واحدهای کشتارگاهی و قطعه بندی و بازاریابی فروش برای گوشت و همچنین شیر و سایر فرآورده ها و محصولات آن با تأکید بر فرآورده های سنتی حوزه شهرستان مهدی شهر و تجاری سازی و بازاریابی و فروش پیش بینی کردیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ایجاد مجتمع های دامی در فاز بعدی طرح قرار دارد گفت: فاز مطالعات را جهاد دانشگاهی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه مطالعات طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر منعقد شد

تفاهم نامه مطالعات طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر منعقد شد