مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-23سياسي

پیشنهادهای یک نماینده درباره دانش آموزان


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان های رباط کریم و بهارستان با دارا بودن بیش از 10 هزار واحد تولیدی خرد و متوسط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه 1 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در مقابل همسنگران شهید، آزاده، جانباز و رزمنده ‎ام سر تعظیم فرود می آروم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و امام خامنه ای نیز فرمودند آزادی خرمشهر حادثه ای بی نظیر در تاریخ جهان است.

وی افزود: به عنوان خدمتگذار بیش از 1.

5 میلیون جمعیت، ضمن تشکر از رییس جمهور مردمی و استاندار بسیجی استان تهران، انتظار دارم اسباب سفر به حوزه انتخابیه ام فراهم شود.

شهرستان های رباط کریم، بهارستان و پرند در جوار دو شهر زنده و عظیم ایرانیان و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با یک هزار هکتار منطقه آزاد و 2 هزار و 500 هکتار منطقه ویژه اقتصادی می تواند به عنوان پایتخت تجاری کشور خود نمایی کند.

نوروزی اضافه کرد: این موضوع مشروط به این است که گمرکات استان تهران، بنادر خشک و باندهای ایران-روسیه، ایران-هند و ایران چین در این منطقه اسقرار داشته باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای یک نماینده درباره دانش آموزان

پیشنهادهای یک نماینده درباره دانش آموزان