مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:022022-05-23سياسي

انتقام از خون شهید «صیاد خدایی» حتمی است


رییس جمهور با بیان اینکه انتقام از خون شهید «صیاد خدایی» حتمی است،گفت: بدون تردید دست استکبار جهانی در این ترور دیده می شود.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) پیش از عزیمت به عمان طی سخنانی در رابطه با اهداف این سفر، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده وی و سپاه پاسداران اسلامی، اظهار داشت: برای او علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بدون تردید در این جنایت دست استکبار جهانی و کسانی که از مدافعان حریم و حرم شکست خوردند دیده می شود که به این شکل می خواهند استیصال خود را نشان دهند.

وی افزود: بر پیگیری جدی این جنایت از سوی مسئولان امنیتی تاکید دارم و تردید ندارم انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از دست جنایتکاران حتمی است.

رییس جمهور با بیان اینکه سفر عمان با دعوت هیثم بن طارق سلطان محترم عمان انجام می شود، بیان کرد: روابط خوبی میان ما و کشور عمان به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه وجود دارد.

روابط سیاسی و تجاری میان کشور ایران و عمان وجود دارد از این رو، این سطح از روابط برای هیچ کدام از دو کشور قابل قبول نیست و تصمیم هر دو کشور ارتقای سطح روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از خون شهید «صیاد خدایی» حتمی است

انتقام از خون شهید «صیاد خدایی» حتمی است