مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:322022-05-22سياسي

2000 جهیزیه بین زوج های عشایری اهدا شد/ توزیع 300 هزار بسته معیشتی


رییس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به اهدای دو هزار جهیزیه در بین زوج های جامعه عشایری، از توزیع 300 هزار بسته معیشتی در بین عشایر خبر داد.

- به گزارش، بیش از دو هزار جهیزیه در بین خانواده های نیازمند و زوجین جامعه عشایری کشور توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار بسته کمک معیشتی را توزیع کرده ایم گفت: عشایر بیش از 20 هزار رأس را به عنوان نذر و قربانی کمک کردند و بین خانواده های نیازمند توزیع کرده ایم.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه قریب به 200 رأس دام سنگین از سوی عشایر در قالب نذر و قربانی اهدا شده و ما در بین خانواده عشایر توزیع کرده ایم ادامه داد: همچنین بیش از 200 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرده ایم.

سرهنگ سعیدی همچنین از اهدای لباس و کفش در بین نیازمندان خبر داد و گفت: بسیج عشایری در حوزه های احیای قنات ها، چاه های آب، احداث کانال های آب و آبرسانی ورود پیدا کرده است.

وی بیان داشت: بازسازی پل در مناطق عشایر نشین، احداث آبشخور دام، توزیع آرد، توزیع نفت و… در بین عشایر از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رییس سازمان بسیج عشایری کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات این نهاد در ایام شیوع بیماری کرونا افزود: واکسیناسیون جامعه عشایری با همکاری بسیج جامعه پزشکی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 جهیزیه بین زوج های عشایری اهدا شد/ توزیع 300 هزار بسته معیشتی

2000 جهیزیه بین زوج های عشایری اهدا شد/ توزیع 300 هزار بسته معیشتی