مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-22اقتصادي

افزایش مجاز اجاره تنها 15 درصد/ دادستان قشم به موضوع اجاره بهای مسکن ورود کرد


در چند ماه اخیر شاهد افزایش بی رویه قیمت اجاره بها و ودیعه منازل مسکونی در قشم بوده ایم که با نارضایتی عمومی مواجه شده و به زودی با ورود به این موضوع امیدواریم مشکل یادشده برطرف شود.

- امید مهدوی مجد شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه در دولت انقلابی جای تنگ کردن سفره های دهک های پایین جامعه و تضعیف بنیان خانواده ها نیست، اظهار داشت: با مسببان افزایش بی رویه قیمت ها با همیاری تعزیزات حکومتی به شدت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: قیمت اجاره بها و همچنین افزایش آن، باید مبنای عقلی، عرفی و مبتنی بر افزایش هزینه ها و همچنین نرخ تورم داشته باشد و در صورتی که اجاره بها طبق این روال نباشد با مشاوران و مالکان، طبق قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین از برگزاری جلسه مشترک با مشاورین املاک شهرستان قشم گفت و افزود: با اتمام حجت با مشاورین املاک و دلالان این حوزه در چند روز آینده امیدواریم شاهد بهبود روند قیمتی اجاره بها و ودیعه مسکن در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سودجو به بهانه های غیرواقعی و بدون پشتوانه عقلانی و منطقی در سال جاری اقدام به افزایش قیمت اجاره بها و ودیعه مسکن کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجاز اجاره تنها 15 درصد/ دادستان قشم به موضوع اجاره بهای مسکن ورود کرد

افزایش مجاز اجاره تنها 15 درصد/ دادستان قشم به موضوع اجاره بهای مسکن ورود کرد