مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-22اقتصادي

طراحی و تولید ایمپلنت دندانی ایرانی در پارک علم و فناوری علوم پزشکی اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، یک شرکت دانش بنیان اصفهانی با هدف ارتقاء کیفیت بخش خدمات کشور، افزایش تولیدات داخلی، افزایش توان صدور محصولات داخلی به بازارهای خارجی و مشارکت در توسعه پایدار در زمینه پژوهش، طراحی و تولید قطعات پروتزی و ایمپلنت دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز کرده کرده است.

این شرکت که  از سال 1396 در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مستقر است، در حوزه تولید انواع قطعات ایمپلنت و پروتز دندانی شامل فیکسچر (fixture)، اباتمنت (abutment)، ایمپرشن کوپینگ (Impression coupling)، آنالوگ (analogue) ، بال اتچمنت(Attachment wings) و .

فعالیت می کند و ضمن اخذ موافقت اصولی از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور، در حال پیاده سازی ISO13485:2016 جهت کسب پروانه ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طراحی قطعات این شرکت به صورتی است که با اکثر برندهای خارجی قابل رقابت بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در حال حاضر این شرکت زمینه اشتغال زایی را برای بیش از شش نفر از متخصصین رشته های مهندسی و دندانپزشکی فراهم کرده است و در آینده این تعداد تا بیست نفر قابلیت افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/63086/ج/ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید ایمپلنت دندانی ایرانی در پارک علم و فناوری علوم پزشکی اصفهان

طراحی و تولید ایمپلنت دندانی ایرانی در پارک علم و فناوری علوم پزشکی اصفهان