مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:522022-05-22سياسي

رییسی قانون نسخ تغییر ساعت رسمی را ابلاغ کرد


رییس جمهور همچنین «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

- رییس جمهور همچنین قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

رییس جمهور قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید ابراهیم رییسی در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، امروز یکشنبه قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

رییسی قانون اصلاح تبصره (1) بند (ب) ماده (52) قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) را نیز برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی قانون نسخ تغییر ساعت رسمی را ابلاغ کرد

رییسی قانون نسخ تغییر ساعت رسمی را ابلاغ کرد