مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-22سياسي

معلول مضروب از بیمارستان ترخیص شد/ «محمد» فعلاً در آغوش خانواده خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، خبرنگار ما بر اساس سوژه ای که در سامانه سوت زنی فارس ثبت شده بود، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

مهدی ، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری های بعدی، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.

اداره کل بهزیستی استان سمنان هم بعدتر در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تأیید کرد که در روزهای اخیر، به یکی از توانخواهان مقیم در یکی از مراکز شبانه روزی نگهداری از معلولان ذهنی استان آسیب جسمی وارد شده است.

با این حال، روز گذشته اسنادی به دست خبرنگار فارس رسید که نشان می دهد اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید این معلول سندروم داون، 31 بند صدمه بدنی وارده به این معلول را محرز تشخیص داده است.

محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان پس از اطلاع از مصدومیت مددجوی معلول در سمنان، به صورت سرزده در مرکز توانبخشی معلولان سمنان حاضر شد و ضمن بررسی دقیق موضوع و تحقیق از مطلعان و مسؤولان مربوطه، سوابق پزشکی و پرونده موجود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلول مضروب از بیمارستان ترخیص شد/ «محمد» فعلاً در آغوش خانواده خواهد بود

معلول مضروب از بیمارستان ترخیص شد/ «محمد» فعلاً در آغوش خانواده خواهد بود