مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-22سياسي

صدور حکم حبس شهردار سابق در استان مرکزی/ علت: اختلاس


مطابق دادنامه صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان زرندیه شهردار سابق شهر خشکرود زرندیه به اتهام اختلاس توام با جعل به مبلغ 517 میلیون و 610 هزار ریال به تحمل 10 سال حبس تعزیری و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال و پرداخت جزای نقدی به میزان .

- مطابق دادنامه صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان زرندیه شهردار سابق شهر خشکرود زرندیه به اتهام اختلاس توام با جعل به مبلغ 517 میلیون و 610 هزار ریال به تحمل 10 سال حبس تعزیری و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال و پرداخت جزای نقدی به میزان 2 برابر مبلغ مورد اختلاس محکوم شده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی از صدور حکم حبس و انفصال دائم شهردار سابق شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه به جرم اختلاس توام با جعل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در اینباره اظهار کرد: مطابق دادنامه صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان زرندیه شهردار سابق شهر خشکرود زرندیه به اتهام اختلاس توام با جعل به مبلغ 517 میلیون و 610 هزار ریال به تحمل 10 سال حبس تعزیری و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال و پرداخت جزای نقدی به میزان 2 برابر مبلغ مورد اختلاس محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم حبس شهردار سابق در استان مرکزی/ علت: اختلاس

صدور حکم حبس شهردار سابق در استان مرکزی/ علت: اختلاس