مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-22سياسي

نماینده مجلس: مذاکرات به بن بست نرسیده است


رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس: جمهوری اسلامی مذاکره برای مذاکره را نمی پذیرد و به دنبال فرسایشی شدن روند این مذاکرات نیست.

بلکه به دنبال به نتیجه رسیدن مذاکرات وین است.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این کمیسیون خبر داد و گفت: علی باقری درباره سفر مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به ایران به سوالات اعضا پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وحید جلال زاده در توضیح جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران به خبرنگاران گفت: پیش از آغاز سال جاری وقفه ای در مذاکرات ایجاد شد و آمریکایی ها دوباره بدعهدی کرده و به گفته های قبلی خود در همین مذاکرات پشت کردند و به همین خاطر شکل قبلی مذاکرات از بین رفت و بعد از آن ترک وین اتفاق افتاد.

در ادامه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا دو بار به ایران آمد و گفت وگوهای تلفنی را نیز با مسئولان کشورمان در جهت اتصال دوباره مذاکره کنندگان وین انجام داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: آنچه که واقعی و عینی است در مذاکرات وین، مذاکره بین ایران و آمریکا است البته این مذاکره به صورت چهره به چهره و حضوری نیست و در کنار مذاکرات طرف ایرانی با 1+4 به صورت (none paper) و غیررسمی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مذاکرات به بن بست نرسیده است

نماینده مجلس: مذاکرات به بن بست نرسیده است