مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:322022-05-22سياسي

سواحل نباید رها شود/ کاهش شدید جمعیت در مازندران


استاندار مازندران با تاکید براینکه سواحل نباید به حال خود رها شود، گفت: در این استان نباید شاهد ولنگاری های اخلاقی در ساحل باشیم.

- ، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به شعار سال جاری تولید دانش بنیان را مهمترین شاخص و محور حرکت و توسعه بیان کرد و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و گفت: عملیات بیت المقدس از مهمترین عملیات های دفاع مقدس و غرور آفرین بوده است.

وی افزود: این عملیات تحول بزرگی در جنگ و دفاع مقدس ایجاد کرد و با فرمان تاریخی حضرت امام راحل و فتح خرمشهر، ورق در دفاع مقدس برگشت و فتوحات زیادی نصیب کشور شد.

وی با اشاره به میزبانی از هشت شهید گمنام اظهار داشت: امسال با حضور مردم در تجلیل از شهدای خوشنام، پیام روز سوم خرداد، پیام مقاومت در کشور طنین انداز می شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه همواره با یاد شهدا خاکریزها را فتح می کنیم، گفت: ملت ایران هیچ گاه شهدا را فراموش نمی کنند و مردم استان با انگیزه تمام نسبت به برپایی یادواره های شهدا اقدام می کنند.

حسینی پور با تاکید بر رعایت و توجه به قانون یادآور شد: مدیران در سایه تعامل، همکاری و همفکری باید برای عبور از شرایط سخت برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل نباید رها شود/ کاهش شدید جمعیت در مازندران

سواحل نباید رها شود/ کاهش شدید جمعیت در مازندران