مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-22بين الملل

عربستان سعودی آکادمی ملی صنایع نظامی تاسیس کرد


عربستان سعودی می گوید در راستای بومی سازی قابلیت های منابع انسانی خود در حوزه صنایع نظامی آکادمی ملی صنایع نظامی تاسیس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره کل صنایع نظامی در عربستان سعودی از تأسیس آکادمی ملی صنایع نظامی برای آموزش و توانمندسازی منابع انسانی خود برای کار در بخش نظامی و صنایع دفاعی خبر داد.

خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد، تاسیس آکادمی ملی صنایع نظامی در عربستان سعودی برای کمک به دستیابی به اهداف بومی سازی و در راستای اجرای طرحی است که اداره کل صنایع نظامی این کشور در اواسط سال 2021 اعلام کرده بود؛ به نحوی که راهبرد توسعه نیروی انسانی تحقق بخشیده شود.

این خبرگزاری خبر داد که در مراسم اعلام تاسیس آکادمی ملی صنایع نظامی که در مقر این آکادمی در ریاض برگزار شد، بیش از 35 شرکت از شرکت های داخلی و بین المللی و سازمان های دولتی ذیربط حضور داشتند.

احمد العوهلی رییس اداره کل صنایع نظامی در عربستان سعودی در این مراسم تاکید کرد: ایجاد آکادمی مستقل تخصصی در صنایع نظامی و دفاعی که هیأت مدیره آن نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و مورد حمایت شرکت آموزش فنی و حرفه ای و شرکت های صنعتی هستند در چارچوب استراتژی بخش صنایع نظامی محسوب می شود  که هیئت وزیران طرح آن را در آوریل 2021 تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی آکادمی ملی صنایع نظامی تاسیس کرد

عربستان سعودی آکادمی ملی صنایع نظامی تاسیس کرد