مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-22سياسي

رعایت حجاب در ادارات کرج مورد پایش میدانی قرار می گیرد


فرماندار کرج با بیان اینکه رعایت حجاب در ادارات شهرستان مورد پایش میدانی قرار می گیرد، گفت: امنیت رعایت حجاب در جامعه باید اقناع عمومی شود.

- خبرگزاری مهر ، غفور قاسم پور یکشنبه در اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بدستور استاندار محترم تشکیل قرارگاه ها در سطح شهرستان ها به منظور رفع چالش ها و آسیب ها در دستور کار قرار گرفته و مرکزیت استان نیز بنا بر تکالیف ذاتی دستگاهی اجرای این ابلاغیه را در دستور اجرا قرار داده است.

وی افزود: شهرستان کرج به موازات تراکم جمعیتی بالا با مسائل اجتماعی متعددی نیز مواجه است که این قرارگاه ها مرجعی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی و اجرایی برای بهبود وضعیت اجتماعی است.

فرماندار کرج از تشکیل جلسات قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج به صورت هر سه هفته یک بار خبر داد و با تاکید بر اینکه برنامه های قرارگاه با کار اجرایی پیش خواهد رفت، افزود: به موازات تشکیل این قرارگاه، هیأت اندیشه ورز شهرستان نیز جهت تبادل افکار و ایده های صاحبنظران در حوزه پوشش و لباس و اجرای برنامه های راهبردی شکل می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه پوشش ایرانی – اسلامی شهر کرج که بهمن ماه سال گذشته به همت قرارگاه امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حجاب در ادارات کرج مورد پایش میدانی قرار می گیرد

رعایت حجاب در ادارات کرج مورد پایش میدانی قرار می گیرد