مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-22بين الملل

دستور طالبان اجرا شد: نقاب بر چهره زنان مجری در افغانستان (+عکس)


سونیا نیازی گوینده خبر در شبکه طلوع نیوز: طالبان گفتند هر گوینده ای که بدون پوشاندن صورتش در برنامه ها حاضر شود باید به دنبال کار دیگری بگردد .

- دستور طالبان اجرا شد: نقاب بر چهره زنان مجری در افغانستان (+عکس) سونیا نیازی گوینده خبر در شبکه طلوع نیوز: طالبان گفتند هر گوینده ای که بدون پوشاندن صورتش در برنامه ها حاضر شود باید به دنبال کار دیگری بگردد .

با دستور خبرگزاری فرانسه ، زنان مجری و گوینده در شبکه های تلویزیونی خصوصی افغانستان امروز یکشنبه با نقاب در چهره در صفحه تلویزیون ظاهر شدند.

این اتفاق اجرای دستور طالبان است که آنها را به پوشاندن چهره شان ملزم می کند.

طالبان از زمان رسیدن به قدرت اندک اندک از آزادی های زنان در این کشور کاسته و انواع مختلفی از تبعیض و محدودیت را بر اساس تفسیر سختگیرانه از شریعت، اعمال کرده است.

طالبان زنان را از تلویزیون دولتی این کشور کنار گذاشته اند اما در شبکه های تلویزیونی خصوصی، همچنان زنان خبرنگار و گوینده و مجری فعالیت می کنند.

شرح عکس: سونیا نیازی گوینده خبر در شبکه طلوع نیوز افغانستان امروز یکشنبه مجبور شد به دلیل دستور و اجبار طالبان، با نقاب ظاهر شود پیش از این هم طالبان دستور داد زنان در مکان های عمومی، چهره خود را بپوشانند و بهتر است برقع به سر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور طالبان اجرا شد: نقاب بر چهره زنان مجری در افغانستان (+عکس)

دستور طالبان اجرا شد: نقاب بر چهره زنان مجری در افغانستان (+عکس)