مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:122022-05-22بين الملل

20 هزار منزل فلسطینی در قدس اشغالی در معرض خطر تخریب قرار دارد


وزیر امور قدس فلسطین گفت که بیش از 20 هزار واحد مسکونی در قدس اشغالی، در خطر تخریب از سوی شهرداری اسراییلی قدس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فادی الهدمی وزیر امور قدس در دولت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه نسبت به افزایش تلاش رژیم موقت صهیونیستی برای پاکسازی نژادی در شهر قدس اشغالی هشدار داد.

پایگاه خبری امد به نقل ازالهدمی گزارش داد، بیش از 20 هزار واحد مسکونی در قدس اشغالی، در خطر تخریب از سوی شهرداری اسراییلی قدس قرار دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته، 500 واحد مسکونی را در استان قدس تخریب کرده است، گفت که شهرداری اسراییلی از آغاز سال گذشته، سیاست اجبار شهروندان فلسطینی برای تخریب منازلشان را در پیش گرفته است.

این وزیر فلسطینی با اشاره به اینکه فعالیتهای صهیونیستها برای شهرکسازی در قدس اشغالی افزایش یافته است، این اقدامات را در راستای طرح این رژیم موسوم به قدس بزرگ دانست.

الهدمی تصریح کرد، اخیرا چندین طرح و قانون اشغالگرانه خطرناک تصویب شده است که هدف از آن، یهودی سازی شهر قدس و تغییر وجهه فلسطینی آن است.

وی با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیستها در شهر قدس، بدون هیچ بازخواستی همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد، هتک حرمت به مسجدالاقصی، یک جنایتی است که با حقوق بین الملل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار منزل فلسطینی در قدس اشغالی در معرض خطر تخریب قرار دارد

20 هزار منزل فلسطینی در قدس اشغالی در معرض خطر تخریب قرار دارد