مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-22حوادث

تداوم توفان شن تا روز سه شنبه در محورهای شرقی اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه شنبه ادامه دارد از اعمال ممنوعیت های تردد مقطعی برای خودروها در محورهای مذکور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: از روز گذشته طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد توفان شن در محورهای شرقی استان به خصوص محور خور-طبس بودیم که بلافاصله تیم های ویژه پلیس راه در محورهای مذکور مستقر و نسبت به انسداد راه برای خودروها و اعمال ممنوعیت های تردد مقطعی کردند.

وی افزود: در همین راستا طی شبانه روز گذشته واحدهای گشتی پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها همچون راهداری، هلال احمر، اورژانس و شهرداری ها به خودروهای گرفتار در توفان شن امدادرسانی کردند.

زارع از امدادرسانی به 45 دستگاه خودرو توسط واحدهای گشتی این پلیس خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته 22 فقره تصادف خسارتی و 19 فقره تصادف جرحی با 22 نفر مجروح در محورهای شرقی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات نیز مربوط به خودروهای سواری بودند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم توفان شن تا روز سه شنبه در محورهای شرقی اصفهان

تداوم توفان شن تا روز سه شنبه در محورهای شرقی اصفهان